forgetmenot'sandsecondthoughts ; -

(hittade på elin's blogg.)

 

"you see, yesterday after we'd walked around for a while, I went into a recording-studio and I just started-, y'know, fuck, I wanna record our next fucking album here at stockholm, I knew. THIS PLACE IS FUCKING ALIVE! all you fucking beautiful fucking people! you make me feel so fucking short..."

 

det finns otroligt, grymt, fantastiskt, gudomligt, sjukt, himla mycket bra med detta klipp här ovanför. för att förklara hur det känns så är det lite, vad tusan, tillfredsställande. vette tusan. nu är det exakt en vecka vi kom ut från globen efter denna spelning. jag minns tillfället ovan exakt. jag skrattade hysteriskt över "you make me feel so fucking short..." för sant är det ju, den här mannen är såååå liten. åh, detta är som en flashback.


SE KLIPPET BARA HERREGUUUUD!

 

ps, vet ni vad bland det bästa är?

 

jag kan hitta mig själv bland alla armar och händer.

 

ps 2, 4.08 vilken jävel alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0