gogetyourshovel ; -

I've got no motivation.
where is my motivation?
no time for the motivation.


ni vet när man verkligen känner att det saknas något? men hur mycket du än skulle vilja så går det inte att sätta fingret på vad. något har jag försökt göra åt det i alla fall. vet inte om det kallas att "ta hand om sig själv"? jag kan inte säga att jag kan med allt som en tjej skall. jag fick mitt första "smink-kit" när jag fyllde 18, och innan hade jag knappt varit intresserad. på varje konsert lät det "HALLÅ VEM KAN SMINKA MIG??" från mitt håll. jobbig_tjej_90. nu har jag mer pli på grejerna. MEN jag har fortfarande ingen s.k vetskap om hur man till exempel noppar ögonbrynen. jag har ärligt talat aldrig brytt mig överhuvudtaget om att man kan forma och tvista buskarna ovanför ögonen hur man vill. behöver man veta sånt? borde det vara naturligt som kvinna? en dag kanske jag kan göra mina kamrater stolta. men tills dess...



...this is me not caring.


Kommentarer
Postat av: carolinee

du e så fiiiiiiiin !

2009-10-26 @ 22:22:21
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: oo

hallå-hallå, du länkar ju fortfarande jontes gamla blogg? vad är det här.. =)

skärpning på momangen ;)

2009-10-27 @ 22:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0