I'myourdestinycalling ; -

bridds bridds bridds. nej fy tusan, den är på tok för sent nu. I've got an offer you can't REFUSE (ja, klockan var vär väl runt tre på natten när jag skrev detta, DET har jag till mitt försvar, JST!). men vad säger jag nu om att bädda klart min himla soffa som jag ska sova på inatt. jag säger att det är banne mig på tiden. dygnsrytmen är fuckad igen, och imorgon ska jag förhoppningsvis träffa emma som är en riktig pärla. två stycke syskonbarn, varav ett fyller 4 år, skall jag träffa med. och låt oss inte glömma ett stycke storasyster och ett stycke spanjor i farten.

jag tänker inte när jag skriver när jag är trött. det är mitt försvar. godnatt lovers.

Kommentarer
Postat av: jst

REFUSE, I got an offer you can't REFUSE!

gargh

2009-10-08 @ 09:23:58
Postat av: Sara

Åh fyller lillpojken år? ÅH GRATTIS PÅ HAN!

2009-10-08 @ 11:53:58
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: jst

svar: well sorryyyy, men det var ett så äckligt slaktande av gudfaderncitatet att jag bara var tvungen...:)

2009-10-08 @ 14:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0