nevergonnagiveyourselfup ; -

i somras. annas stuga. solen skulle snart gå upp. RÅHEERLIGT.

gårkvällen slog alla förväntningar. iochförsig så hade jag inte några alls. okej, jag ljuger. jag hade några. det blev inte något av. men just för tillfället kan jag inte bry mig mindre. hos emma blev det 7 bridds som hängde och pratade om det mesta, innan vi for vidare till calles och till slut olles. jag träffade människor jag önskade och ville träffa. score. under kvällen for dock mitt humör utförs en sväng, det verkade inte värt längre, och plötsligt finner jag mig själv gråtandes över att en vänlig själ bestämmer sig för att höra av sig, och jag är så tacksam.

impulsivt så fick jag och anna skjuts till innervik av HANNA (sandra var också i bilen, lovar!) och vi fick oss inte isäng förrän ca 2 timmar senare. så idag sov vi ett ganska bra tag. SUMMERING KLAR. ungefär. nu ska jag försöka få mig ett skrov eller något! puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

Awsome! Tack vännen! :*

2009-10-04 @ 23:35:13
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0