shestolemykarmaohno ; -

när vi var i stockholm hade vi en hel dag över till att göra vad vi ville under. jag stämde möte med så många som möjligt, vilket resulterade i en bra dag. den första var sebastian, som hade klippt sina dreads lite kortare, och annars var det inte så stor skillnad på honom. bra bra.

sen träffade jag ellen också, min ellen, och även hennes föräldrar som jag inte har sett sen nian på högstadiet. det var så mysigt, trevligt, awesome, ja allt. hon gav mig även något jag efterfrågade när hon for till USA i några veckor. bild kommer snart med mina stockholmserövringar.


sist, och visserligen minst, men inte minst viktig, var julia, min egen stockholmare. ni kanske minns att jag träffade henne förra året när jag var och såg panic at the disco? det var i alla fall första gången på över ett år som jag träffade henne igen. och det var så otroligt givande. för ni vet när man egentligen bara har pratat med en person på msn, sms och dylikt, och endast en liten del av personen visar sig. att mötas öga mot öga avslöjar allt, och den här tjejen tycker jag mycket om. ser fram emot många års vänskap. blir sugen på att flytta till stockholm varje gång hon tjatar om det. hon sa också att hon skulle kolla in min blogg? are you doin' it??

Kommentarer
Postat av: Sthlm-aren :D

MEN ÅH KAN DU FLYTTA HIT DÅ MIN NORRLÄNNING?!?!?!??!?!?!?!



Saknar dig ju så otroligt :(

Tänk vad kul vi kan ha det om du flyttar ner hit!!!!!!

Och du är lika underbar "i verkligheten" som över internet bara så du vet!



"Vas kom du från"

2009-11-24 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0