andIwilltrytofixyou ; -

jag trodde att bara för att jonatan reser till andra sidan jordklotet, eller vad det nu blir, så skulle man inte se röken av honom. men sådär, jag hade absolut fel. msn finns både här och där. när jag sitter uppe såhär mitt i natten, funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte, så går han upp för att senare ta sig till jobbet. klockan är 1 här, och 7 där.

vet att jag kanske inte är så världsvan, jag fick se utsikten från hans lägenhet genom webbkameran, och det var i sig en himla upplevelse, jag menar, DET ÄR KINA VI SNACKAR. en snabbtitt runt rummet fick jag med. webbkameran är härmed den bästa uppfinningen ever.

egentligen hade jag tänkt skriva något sjukt djupt, men det får vänta till någon annan natt, för nu blev jag på superbra humör. bör nog sova snart, för imorgon tänkte jag träffa lu. och senare jobba natt. ball.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0