Idon'tfeelbitterwhenI'mfckinaround ; -

alright, saker jag har upptäckt den senaste tiden?;
  • jag har en "sne" mun? den ser "sne" ut på alla bilder där jag ska försöka se "normal" ut. stjp.
  • mitt nya sätt att se på livet är att inte döma människor alltför ofta, som jag tidigare skulle ha otroligt mycket fördomar emot.
  • att ha ett deltidsjobb gör livet både enklare och svårare att planera.
  • det är mindre än två veckor kvar tills GREEN DAY.
  • jag har förändrats enormt under det senaste halvåret.
  • mitt nya favorituttryck är "vette tusan". jag får såna med jämna mellanrum.
  • jag tjänar vuxen-poäng hela tiden. när jag inte jobbar så övningskör jag så ofta som möjligt, och TRÄNAR tills svettet ringer en gång per dag. hur great är inte det?
  • jag blir irriterad när det blir fult när jag lägger in bilder i detta inlägg.
  • men ibland går det.

min senaste är plan är LULEÅ PÅ LÖRDAG. den har jag tänkt ut mitt egna lilla huvud. dels för att stolen deer spelar förband åt deportees, och dels för att min käre kusin ska hänga på ett mysigt jazzhäng som heter jazzomat i luleå stad, om jag minns rätt, och det skulle vara hur nice som helst att bara chilla där. bussen hem är framme på skellhells busstation klockan 11.55 söndagen därpå. fem minuter innan jag ska klocka in på subway alltså. är det värt det? värt att chansa att vi är framme i tid? jag måste fundera rikligt.

god natt gullungar.

Kommentarer
Postat av: Den gröne

Lätt värt det!

2009-09-29 @ 10:26:06
Postat av: Amdy

vem är du, o gröne? =D

2009-09-29 @ 13:12:18
URL: http://amdy.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0