I'movergettingold ; -

på senaste tiden har jag haft så otroligt mycket tid till att fundera över saker och ting. som till exempel vilka jag mår bra av att befinna mig bland, och hur mycket "skit" jag ska stå ut med från vissa personer. under de senaste veckorna har jag förlorat vänner, på ett eller något annat sätt, lärt känna nya fantastiska människor och utvecklat vänskapen till något större och djupare hos några. fyfan vilken bergochdal-bana. jag har även tyvärr lärt mig att skenet kan bedra. de man höll så högt, anförtrodde sig åt, fick en att må bra, kan svika lika lätt som en fjäder svirvlar ner från himlen. det måste vara det jobbigaste jag har lärt mig hittills till och med.

det är nu på kvällen jag blir allvarlig. lite tråkig kanske. börjar tänka för mycket. blir sakta men säkert rejält nedstämd. inte okej alltså. jag. vill. inte. vara. obetydlig. jag vill att mitt liv ska gå ut på detta;

"för världen kanske du bara är en människa,
men för en människa kan du vara hela världen."

over and out.

Kommentarer
Postat av: soffan

fint skrivet!

2009-09-17 @ 14:28:34
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Sara

You will always be, darling.

2009-09-18 @ 11:42:40
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0