I'myourbiggestfan ; -

vet ni. det är nu jag inser att jag inte ska vara i denna stad. jag ska bo någon annanstans, spela roll vars, bara inte i norrland, ack sköna norrland. det känns bara inte så rätt alls. det äter upp mig innifrån. detta är inte ooook! för du vet väl hur det känns när du inte riktigt är nöjd med tillvaron och behöver göra något drastiskt för att få det rätt igen? precis så känns det nu.

vilken jävla käftsmäll det var alltså. jag vill svära tills luften tar slut, och gråta tills det inte finns några tårar kvar. frustrationen är så oändligt stor. men ta det lugnt, möts vi så kommer jag inte att visa några tecken på detta. det bara är mänskligt att agera normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0