liarliarliarpantsonfire ; -

hallå, så här ligger läget till. eller gör det det? är absolut inte alls säker. MEN, det som är sant är att jag har skaffat twitter. den andra sanningen är dock att 1, jag kommer aldrig att använda den och 2, den kommer bara finnas till om jag vill snoka. och jag är en riktig snokare vill jag lova.

och vet ni med, imorgon är jag ledig, och på torsdag far vi till piteå. och det är såhär livet ska vara. spendera bara tid med de som gör er lyckliga, resten är överflöd. om jag nu råkar vara del av erat överflöd, må så vara, vi är bara människor med behov. mitt behov är människor som finner mig viktig, som jag finner viktiga lika mycket tillbaka, om det nu låter logiskt.

detta är en sån natt då jag känner mig så jävla bra, och ni är så jävla bra, och jag ska se green day om 18 dagar, och det är så jävla bra. god natt.


Kommentarer
Postat av: Sara

VI ÄR BRA!

2009-09-23 @ 00:58:51
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: soffan

detta inlägg rockar!

2009-09-23 @ 03:21:37
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0