roombaroombaroom ; -

det är ganska intressant att se var man befann sig för exakt ett år sen. vi hade just genomfört frikväll, ni minns, när vi slog med flaskor, vedträn, hinkar och till sist försökte bilda en stjärna med ficklampljus. jag minns det banne mig som igår.

jag minns också hur jag inte var nöjd med min livssituation. att flytta fram och tillbaka mellan två hem i slutet av varje vecka var inget jag trivdes med. kanske var jag mest bitter under denna period. men saker och ting löste sig ju. fader gjorde det som kändes rätt, vilket också var rätt i mina ögon, och nu är jag inte annat än tacksam.

nästa steg är kanske att ha ett eget boende till slut? att verkligen bli självständig på alla plan. skulle inte det helt enkelt vara sjukt himla nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

You go girl.

2009-10-01 @ 14:11:00
Postat av: Sara

mhmm!

2009-10-01 @ 16:02:54
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: oo

joo jag är så sjukt taggad på att flytta hemifrån=) men det kostar ju..



ps, frikvällen var ju kul=) jag har kvar jontes bilder därifrån med tror jag :O

2009-10-03 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0