untilanewonecomesalong ; -

 

åh, I'm on a roll känner jag. ge mig kameran, lite selfconfidence, lite selfesteem, så kan vi för tusan ha ett party hära. på söndag smäller det, jag får användning av min gamla dammiga nikon D80, mina brudar, och intresse som bara legat på en hylla under ett ex antal månader. den ska bli min nya bästa vän. brukar oftast dock sätta krokben för mig själv när det gäller nya ideér, men kanske inte denna gång?

i alla fall,

jag är ledig två,7 dagar nu. börjar den otroligt konstiga tiden 01 på fredag natt, just innan ruschen med fulla, underbara människor. will be the death of me. ses på subway? kanske det kanske. så har ni inget för er nu på onsdag, torsdag och fredag så är det bara att höra av sig till mig, om ni har mitt nummer, så kanske ni kan haka på mina galna upptåg. inch. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0