willyoustillremember ; -

jag skulle bli fokuserad, skriva något bra, men jag fastnade i att läsa gamla blogg-inlägg. eller gamla och gamla, februari 2009 tänker jag skumma igenom inom kort, (nu faktiskt,.) åh, jag vet inte vad det var med livet för några månader sen, men nu känns det bara jobbigt att vara tvungen att skriva något här. jag menar, vem bryr sig egentligen? jag jobbar, träffar folk, är sur, lyssnar på musik, är allmänt tråkig och egentligen inge rolig att misa med. vad var det med skolan som gjorde att man hade lust? VAD ÄR FELET? vars är drivet? var glad alla ni musikare som har 1, 2, 3 år kvar av eran tid tillsammans, ta vara på det för snart är det över och det enda som i alla fall jag gör nuförtiden är att sakna människor. ikväll har jag lyckats tänka tillbaka på både turnén och italien. jag vill ha gemenskapen igen.

jag vet att jag kunde ha skrivit betydligt finare, hittat bättre ord. uppriktigt sagt så älskar jag känslan jag får av att tänka tillbaka, och hatar den samtidigt eftersom jag inte kan känna mig lika nöjd nu.

jag vill ha tillbaka känslan av att allting är lätt.

Kommentarer
Postat av: lu

jag håller med... vill tillbax=(

2009-09-07 @ 13:37:59
URL: http://sofialundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0