youdon'thavetohate ; -

 

idag var första gången på ett x antal veckor som jag rörde kameran. fick till och med för mig att gå in på clas olssons och beställa hem ett nytt himla linslock, det gamla försvann i somras. jag vet inte om det här är första stadiet av att börja bli bättre på att ta kort. kanske om jag nu inte har så mycket annat för mig? det jag tycker är mest vacker är det som bara sker, det som kommer av sig självt, det vi inte är beredda på, det naturliga. vad kan bli bättre än det. alongside med detta så har jag även insett att mitt favoritredskap i photoskop är det fanastiska 'curves'-redskapet. det kan göra vadsomhelst bättre. åh, har jag tur så har jag hittat en ny passion. och på söndag så ska jag och mina brudar skåla in hösten med våra kameror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0