you'renotbetterthanme ; -

jag har funderat. inte så himla ovanligt nufötiden. vette tusan (där har vi det igen.) på denna blogg, och alla andra bloggar, som har, typ, samma... budskap eller vad man ska kalla det. vi stöter alltid på människor som säger att bloggar är "opersonliga", att det på något sätt är ett fusk för att lära känna någon lite bättre än nödvändigt. jag håller inte alls med. jag tycker att bloggar är bland det personligaste som finns, om man utnyttjar dem på rätt sätt. och jag skriver bara detta för två olika grupper; min egna, alltså för mig själv, och de som verkligen känner mig, de som jag håller av, därför de bör FÖRSTÅ vad jag skriver.

men, det enda som gör allting lite jobbigt är när de inte alls verkar hålla sig uppdaterade. det känns som om att de inte bryr sig alls om vad jag har att säga, eller om hur jag verkar må. förstår ni hur jag tänker?

förstå detta; denna blogg är bland det personligaste jag innehar, skriver jag mycket reflekterar det hur jag känner, och skriver jag lite, om inget alls så känner jag mig förmodligen ganska tom, på ord, handlingar och allt. det är en insikt jag har bestämt mig för att gilla.

eller så är det bara bekräftelse jag är ute efter.

Kommentarer
Postat av: soffan

(K)

2009-09-30 @ 02:34:07
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där har jag själv funderat över också,...ska det vara snygga inlägg? Personliga? Eller lättlästa?

Det kanske inte var det du syftade på, jag förstår ändå vad du menar. Jag tycker att du skriver jätte bra. Fortsätt så! :)

2009-09-30 @ 21:23:43
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Anna

Det där har jag själv funderat över också,...ska det vara snygga inlägg? Personliga? Eller lättlästa?

Det kanske inte var det du syftade på, jag förstår ändå vad du menar. Jag tycker att du skriver jätte bra. Fortsätt så! :)

2009-09-30 @ 21:23:59
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: Mike

Det finns ju bloggar och sen finns det bloggar. Egentligen spelar det ingen roll vad som står på den. Men många använder den just som en "dagbok" eller något åt det hållet. Men det är ju upp till en själv vad som står på den och om man inte gillar en blogg behöver man ju inte läsa det heller.

2009-10-01 @ 15:38:00
URL: http://psuedoblogg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0