canyouholdyourliquor? ; -


jag ser det som såhär. livet är ändå bra nu. och hur jag vet jag det? tre nätter under en vecka har jag cyklat hem, min nya jacka på, hörlurar med awesome ljud, och känslan av att sommaren är påväg. det är inte mycket som slår den känslan, inte ens super junior om jag ska vara ärlig. fireflies spelas med liite för hög volym. men vet ni, DÅ blir det som bäst. när en svärm av ljud plötsligt överröser en, himlen är molfri, alla stjärnor lyser, det är bara du, vägen och världen.

I'd like to make myself believe that planet earth turns slowly.
it's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep,
cause everything is never as it seems.

Kommentarer
Postat av: amanda

lajkie lajkie din nya jacka, den passer dig =D

2010-04-27 @ 17:28:27
URL: http://sveedis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0