lifecouldn'tgetbetter ; -

jag simmade 40 längder idag, 20 färre än vad jag hade planerat, p.g.a av tidsbrist. halvnöjd gick jag ut från edda, en hörlur i vardera öra. vilket himla väder det har varit idag, och asfalten kändes till och med under cykelhjulen. jag visste inte om solglasögonen var nödvändiga eller inte. tryckte play på iPoden, "life couldn't get better", vad fint det lät. jag cyklade en bit, upptäckte att jag visst behövde solglasögonen. kände en liten svag, ganska varm vind genom håret, och solen sken på min hud. igen, "life couldn't get better", och nej, livet kunde verkligen inte bli bättre just då.

det har ännu inte slagit mig att jag far till stockholm imorgon, vad jag ens ska göra där. men jag ser fram emot det. så ikväll firar jag ensam på subway fram till klockan elva, och kanske så finner jag några vänner att hänga med i en halvtimme på callez. jag vet ingenting! baah, jag hoppas världen får en rolig kväll ikväll, jag tänker iallafall ha det.


och idag blir allas vår moses tjugo härliga vårar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0