ohohohnlyforyouohohohnlyforyou ; -

vi är bara tusen år efter alla andra. men nu ska det här bli världens grej. jag och karolina sandström introducerar;


twitter.com för tusan! ja venne, det kanske på något vis är lite som facebook, men tänk efter, lite coolare ändå. varför hänga med när man kan vara lite efter och få det för sig själv. på tal om detta så fick jag just en NY follower! mr mikael johansson himself, så jag följer honom lika mycket tillbaka nu. hehe, hur roligt man kan ha. stockholm var hur nice som helst, jag måste packa upp, fara och träffa bella under hennes sista dag som tonåring och sen umgås med karolina och anna ikväll. ser fram emot denna helg, mycket. puss och tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snart har du en till follower! :D

2010-04-09 @ 17:29:23
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0