stopthereandletmecorrectit ; -

jag försöker att tagga mentalt inför dagens arbete. inget problem med illamående eller så, bara det att solen skiner utanför, och jag måste vara inne hela dagen.

igår vara menat att vara LEGENDARY, och om bella säger att det var det så är det så. min bella fyllde himla åldern tjugo, vilket i min mening känns värt att fira. bjöd henne på världens godaste (!) middag på calles. vi blev därefter upphämtade av sara som hade party i sin bil, for hem till mig. resten av kvällen bestod av kort häng hos carro, soft häng på calles, riktigt kort häng på olles. slutligen så hamnade vi på subway, just innan den verkliga rushen började. jag har alltså köpt fyllemat på min egen arbetsplats för första gången. kände en viss frustration när jag såg serveringen i kaos, började som småstäda lite, vara arg på folk som hängt stolar på borden. vi kan kalla det för arbetsskada.

men nu ska jag inte sitta här, nu ska jag äta frukost, sen fara och baka nytt parmesanbröd som visst är helt och hållet slut. ikväll blir det god mat och det vi kallar  p e r f e c t i o n.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0