xinglaikuaixinglaiba ; -

okey, här är dealen alltså. den 31 maj far jag och sara iväg mot DANMARK. jag tror inte riktigt att jag har fattat det. vi åker buss från skellefteå till umeå, från umeå till sundsvall och sen tåg till stockholm och slutligen göteborg. det blir en natt där, och båt över till danmark på tisdag morgon. slutligen har vi alltså bokat tåg från fredrikshamn till skive där våran slutdestination är. bara att boka (nästan) allt var ett äventyr som innefattade mycket ångest och ett telefonsamtal med en dansk som heter henry. längtar tills jag får träffa mannen som visste vem jag var!

det blir tältning, nudlar vareviga dag, festivalmusik, danskar, fakebrittisk brytning, en skön avkoppling, må skit över att sova på marken, men ack en sån rolig upplevelse. sen avslutar vi allting med att åka tillbaka till göteborg, bo två nätter på vandrarhem OCH SE FRIGGIN GREEN DAY PÅ ULLEVI. de spelar förövrigt också på skive, likaväl mew. en dröm, två gånger på en vecka.

det är helt sick, en månad kvar tills vi far. boyaaaa, en paus från allt som har med norrland att göra.


kommer vi ta över danmark måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0