I'dbesafeandwarmifIwasinLA ; -

 

så, för att fira att sara äntligen satt sina fötter på kinesisk mark, att jag igår hämtade ut ett paket från hong kong (for realz, avsändaren var HONG KONG) och att jag forever har en ny skiva till bilen, som jag får lyssna på när jag vill, så tänkte jag dricka det te som var det sista som följde med mig hem från kina. det te som jag köpte för snart ett halvår sen.

 

sjukt dyrt te. runt 300 kronor (rätta om mig om jag minns fel, jst) för att se på när kvinnan hällde upp det, chinastyle, och sedan få muggen med teét som blev över (det vill säga ungefär hela.) dricker jag det bara en gång per halvår så kommer det väl förmodligen räcka ett tag iallafall. jag har glömt hur det smakade, tänkte bli påmind just i denna stund, plus att det är CSI miami på femman.

 

det här är bara en sån där kväll.


Kommentarer
Postat av: S

Ååååh, hur gullig får man bli?!

Nu sitter jag då på Beijings flygplats och väntar på att vårat flyg till Kunming ska komma. Det är typ 3,5 timmar försenat.. x) hahah, men dom Kanske ska bjuda oss på mat (jag börjar bli rätt hungrig heh) Annars får man fixa eget typ. Juste!! Jag hittade sj-m's skiva och deras andra (vilket måste vara don't don? haha jo det är det..x)) i en skivaffär alldeles vid hotellet som vi bodde på i Beijing! Kung alltsåååå och dom kostade 50 spänn styck typ, alltså lite dyrare än "vanligt" hehe.. Men helt värt det! x) Jag är helt spänd och förväntansfull nu, inför lägenheterna och hela livet i Kunming! Hmm, igår var vi i förbjudna staden och på himmelska fridens torg, det regnade hela dagen igår.. Heheh, och i förrgår var vi på muren. Då var det typ 40 grader varmt.......... Hur jobbigt som helst men det dög ändå, hmm. Nu har man sjukt ont i vaderna sedan muren.. x) Och alla är liksom bara fina (och väldigt intresserade av Koreansk/Kinesisk pop!!!!!!!!!) hihihih!! Och så fort jag har fått tag i adressen till den lägenheten jag ska bo i så skickar jag den till dig, så du kan skicka skivan hih!! :] Åh hoppas ni mår bra och att allt går i rätt riktning! Typ, hur går det med Norge? :) Och med varandra? Och för Bella på Subis? Och har ni fått in någon ny? :D eller det kanske är fullt nu? xD hah Hmm, vi hörs mer senare, det finns internet i lägenheten! PUSS (WO AI NI)

2010-08-22 @ 07:45:03
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: S

Det är en fördel om man är online samtidigt hahaha x) och nej det fanns bara en.. : ( men om jag hittar här i Kunming köper jag en åt dig med!! :*

2010-08-23 @ 17:12:05
URL: http://herrbertrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0