lalalalalalalala lalalalalalalala ; -

weeoo, fick just reda på att jag i princip har jobbat heltid på subway under juli månad. detta kommer sitta förbannat fint, och hjälpa norgeflytten på tusen olika sätt. längtar till den 25e.

and mark, since I now know that you check out the blog now and then, wouldn't it be nice if I actually wrote something in english so you finally would understand what I'm talking about? I just found out that I worked 160 hours at my part-time job during july, which basically means that I worked full-time. so worth it.

blir det inte tusen gånger roligare med engelska? a-w-e-s-o-m-e. om några år ska denna blogg vara helt på englska, jag lovar och svär. då är tanken att jag ska ha ett sånt stort socialt nät så att jag MÅSTE skriva på engelska för att göra alla nöjda. åh, längtar! varför ska man inte drömma om det?

tillbaka till verkligenheten. ikväll ska jag lära hanna hur man blir världens vassaste brödbakare på subway. vi kallar det för det iallafall.

Kommentarer
Postat av: Karro

Svar; Neeej, Elias går polisprofil! Men @ my school haha :)

2010-08-21 @ 11:27:55
URL: http://karolinasandstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0