maybeit'snotmyweekend ; -

okej, I'm going away for a bit. ikväll flyger jag och sofia till stockholm för mycket nöje och egentligen ingen nytta. jag planerar att vara där till ungefär osndag-torsdag, och sofia stannar lite mer än en vecka. vad för nöje då? jo, det ska jag tala om;

 

 

åh gud, denna gång är det bara för musikens skull. jag bryr mig inte om jag är längst fram, långt bak eller i mitten. den här musiken vill jag dansa till, slippa bry mig om något annat, känna att jag har "all the time in the world, to get a grip on the fact that we don't last, but right now I wanna watch the time roll in with my best friends."

 

men först ska jag umgås med mina tjejer som jag förmodligen inte kommer att se på år och dar igen känns det som. alla flyger och far, mig själv inkluderat. det är lite sorligt, när jag tänker efter. ingen tid till att sitta här. måste springa. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0