causeIknowhowIfeelaboutyounow ; -

pixxxx (redigering får the jst göra om han önskar)







från templet vi var i idag, statyn och tavlan som ni ser över föreställer denne dude confucius, som vi såg en film på bion om as well. alltså, jag vet inte om ni fattar hur STORT allt är. tavlan, den ni ser på en liten fjuttig bild här, är egentligen ca 7,33 meter hög i verkligheten. det är därför man ska fara till kina själv, se det med egna ögon, då skulle ni förstå. och jag vet att jag inte kan ta raka bilder.

försökte ladda upp några mer men jag blir bokstavligt talat tokig på att det inte går. så istället tänkte jag gå och lägga mig. faktumet är att imorgon kommer jag att vara ensam, pröva min lycka eller vad man nu ska säga. nej, tänkte väl gå runt lite, se vad som finns, fota typ, njuta av miljön. det blir nog en dag, alla dagar i kina är bra dagar, har varit hittills. så, godnatt!




Kommentarer
Postat av: Sofia

liiiiiiiite avis!

2010-02-21 @ 20:23:53
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/
Postat av: lillsofia

kom på att jag aldrig skrivit att din blogg är fett med mycket king att följa när du är i kina <3 och hoppas att du har megaroligt som det verkar som du har <3<3 och kom ihåg vita converse till moi :] helt vita alltså, eller kanske några andra coola om du hittar något roligt coolt färglatt och tufft mönster skulle det ju inte sitta helt fel :) jag litar på din smak :D och du ska berätta ALLT när du kommer hem <3 och det sög - insert diverse fula ord- att du missar mj konserten :( men ha supernajsigt dom sista dagarna nu och skriv i någon inlägg när du kommer hem eller så ringer du mig, någon iaf så jag vet att du är hemma, jag satt och var orolig hela torsdagen :] tänk om du skulle krasha liksom :] oj så långt inlägget blev men har hål och tråkigt :] pewspews <3

2010-02-22 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0