dreamsonlylastsforanight ; -

[x] tagit den andra twinrix-sprutan mot hepatit B.
[x] skrivit ut "flygbiljetterna."
[ ] skrivit mail till pappa stålhös.

ja håll på med det sista, cool down lixom. snart är det bara en vecka kvar. so fucking close I can taste it. kan någon påminna mig om saker som jag kanske glömmer att göra innan jag far?

hursomhaver, när jag hade tagit sprutan idag, skrivit ut allt och hängt på subway i brist på annat att göra så bestämde jag mig för att fara hem till caroline. väl hos henne så gjorde vi våfflor (ses här under) och, om du inte har läst det på hennes blogg redan, så tog vi oss en liten "powernap" på två timmar på hennes himla stora, underbara säng. jag orkar egentligen inte summera resten av dagen/kvällen i detalj men det jag säger är pasta carbonara, bobban, hemmakväll, "relative strangers", godis, skällande hundar och slutligen ett fint farväl med kramar. imorgon ska jag äta lunch med sara på dagen, och se control med bella på kvällen.

bild lånad från världens bästa caroline.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0