Iamfloatingaway ; -

nejgud, nu har jag bestämt mig. nu ska det blir förändring här. nu ska jag ta tag i det jag har trott är för svårt. ni ska banne mig få se en förändring. jag ska göra något åt den här äckliga kroppsformen som får mig att vilja spy varje gång jag ser den. jag vill kunna känna mig bekväm i leggings, och slippa att måsta jämföra mina egna ben med andras varje gång jag får tillfälle. det är väl nöjd man ska vara för att må bra. så ja, det är det jag ska göra. äta bättre, skita i kakorna, dricka vatten, träna mer (simma carro?!), få kontroll. det här ska bli AV. svider bara lite att måsta erkänna att det sätter igång så fort jag har kommit hem igen. men då kör vi så det ryker.

 

förövrigt kung blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0