Ican'tdoitallonmyown ; -

sista kvällen i suzhou. ikväll är det middag med jonatan's arbetsvänner på någon kinesisk resturang, ni vet, man beställer in små olika rätter, och enligt jonatan så blir det betydligt roligare om kineser beställer. man vet aldrig vad man får. jag längtar.

imorgon kväll blir det tåg till beijing, och runt halv åtta på lördag morgon är vi framme. jag tror att planen för den dagen blir den förbjudna staden, och på söndag ska vi se THE GREAT WALL of china. på något sätt känns det som om det är så vuxna saker jag har för mig, och jag är inte riktigt säker på om jag hängde med i förändringen. när blev det såhär egentligen? när jag började på subway? när jag bestämde mig för att boka en resa till kina?

om jag är med i svängen eller inte spelar ingen större roll, bara det händer. nu ser jag fram emot en eventuell flytt till norge nästa höst ännu mer. och inte att förglömma, campa i danmark i sommar.




make this last, take it slow.
we've got it all figured out for now,
so let us live our lives without a doubt.


Kommentarer
Postat av: Robin Eriksson

Tja Amdy!

Verkar som att du har awesome times i Kina!



Eftersom att det här kanske är det enda sättet att få tag på dig (eftersom att du inte hänger facebook numera) tar jag mitt ärende här:

Sjuuuuukt långsökt, MEN om du sitter på videoklippen som din kära mor filmade i Eskilstuna, får du JÄTTEGÄRNA skicka dessa till [email protected] så snabbt som möjligt. Tackar på förhand!

Fredens liljor

2010-02-25 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0