ifyou'rethebird ; -

hej, jag gillar när jag har planer framför mig, speciellt när de går ihop som handen i handsken. ta till exempel att vi ska till danmark i sommar.

  • den första juni anländer vi till skive.
  • den andra så spelar våra favoriter.
  • den tredje juni chillar vi bara på campingen.
  • den fjärde drar vi mot göteborg.
  • den femte spelar MINA favoriter på ullevi.
  • den sjätte så kanske det chillas lite i göteborg stad?
  • den sjunde kanske vi drar mot skell igen.

hur BRA låter inte min plan? den här sommaren kommer bli legendarisk. I can feel it. resten av mitt liv kommer bli legendariskt. bättre att göra något drastiskt än att ångra sig i efterhand. nu vet jag inte om jag ska packa eller om jag bara ska lägga mig i soffan. åh, det närmar sig i all hast, men jag är redo!

Kommentarer
Postat av: Sara

Detta blir ju verkligen av, himla mys och äventyr tack!

2010-02-15 @ 21:27:27
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men känns ju som om att jag måste åka till gbg!! jag får den magkänslan som jag får när jag vet att jag måste göra något!

2010-02-15 @ 21:35:20
URL: http://bunnyhoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0