I'mfreeee,freefallin' ; -

packar det sista, laddar det sista, mobilen, iPoden, är det något jag har glömt? något som jag verkligen inte får missa? faktiskt så har jag stenkoll, tror jag nog. det mesta är på sin plats, allt det uppenbara. passet, plånboken, biljetterna är i väskan. nu myser jag lite smått med mozart som för tillfället är världens gosigaste. imorgon blir nog en bra dag på stan i stockholm, och sen en bra avresa, om jag bara tar allt som det kommer, inte stressar, inte stressar. och jag har ett telefonnummer nerskriver på handflatan om något skulle skita sig, gud förbjude typ. men ja, sista jag hinner skriva tror jag. nästa gång lär väl bli från suzhou, om jag nu får låna jonatans dator.

 

ses i kina?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha så keeewl! :D

2010-02-18 @ 18:06:25
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0