I'vegotarock'n'rollcar ; -

alltså alla dessa SMÅ DETALJER så är så SJUKA. och jag är GLAD över att vara från denna STAD. för det första att självaste anton corbijn har varit här. och för det andra så producerades green day's 21st century breakdown av en snubbe som kallas för butch vig. vad är det för speciellt med det säger ni? jo, denne butch vig har spelat trummor i ett band som heter garbage. fortfarande, vad är det som är så speciellt? jo, detta himla band garbage har spelat på, vad tror ni, skellefteåfestivalen. mannen som producerade deras album har varit i skellefteå av alla jävla städer i sverige. det är i min mening så sjukt häftigt. men bara i min, och bellas. nu ska jag göra annat. TJING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0