lookhowtheyshineforyou ; -

på datorn har jag en mapp som jag döpte till "trästock09". ni kan ju gissa vad den var till för. men av någon anledning så hamnar alla bilder jag sparar ner där. och vet ni vad det bästa är? varje gång jag öppnar mappen som översköljs jag av vad som gör livet värt att leva. det är minnen från förr, bilder på personer jag älskar, händelser jag aldrig kommer glömma, personer jag ser upp till, internskämt. jag mår så bra varje gång jag bara öppnar mappen. det är en äkta salig blandning.

men men, natten var den lugnaste någonsin tror jag. kanske tack vare OS-invigningen som folk hellre valde framför en himla macka från subway. så, resten av denna dag ska jag provpacka hade jag tänkt, det känns som om att resväskan kommer vara i princip tom på vägen ner, så stor är den. kanske är bra.

men duscha nu? kung.







från trästock09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0