nowI'mfreeeee,I'mfreefalling ; -

I found that boy, and I'm gonna ask him to marry me. helt seriöst, åh houston, why oh why. att det ska vara så typiskt, det här med att vara borta på semester. man hittar the one, eller, en potentionell the one. vill bara drunkna i ögonen, hans leende, det charmiga skrattet, faktumet att han kunde sjunga. jag är en sån tjej, men aaaahhh I want his number.

den här kvällen kan egentligen beskrivas med legen-wait for it..................................................DARY. att stå inför ett x antal människor, sjunga, bara känna stämningen, vara så himla glad med min medspelare, och sen att kvällen slutar vid ett bord där det sitter två svenskar (yours truly), en fransman, en britt och amerikan (HOUSTOOON), till sist var det till och med en kanadensare med i bilden. men det var en annan typ av frihet jag aldrig känt förr. det var också möjligt att sitta ute utan jacka efter midnatt utan att frysa så hiskerligt. och just ja, jag träffade min dröm-man, han jag på något sätt drömmer om. houston, kom ba till me...

jag är i drömlandet nu, ska avrunda med glass och jordgubbar. aaaahhh, att man kunde känna såhär i kina också? det är riktigt awesome. ursäkta bara mitt flummiga beteende. nu blir annat dirr, harehoj.


Kommentarer
Postat av: Anna

GALET! :D Vad roligt det låter som! Älskar reseflirtar ;D haha

2010-02-24 @ 20:07:54
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0