sothatIcanrestmyhead ; -

i lördags så färdades vi en skock med människor i minusgrader för att bevittna ett fint besök från framnäs folkhögskola, en drös med jazzare imponerade stort på jazzvetare och ickejazzvetare, om man nu ens kan vara det. nu tog jag jävlart tag i mitt liv och redigerade (se drog upp ljuset och kontrasten lite) några utvalda bilder.

så, kort sagt om spelningen så var de riktigt riktigt duktiga, simon och hans lugg kickade väl ass som alltid och sandra mådde som hon förtjänade (syns på bilden ovan.) jag och karolina delade på ett stycke god kladdkaka och ett stycke äckligt jag-vet-inte-vad. gång på gång blev vi ivägblåsta av solon med instrument av alla dess slag, gitarr, kontra, trummor, piano, trumpet, saxofon, fick jag med allt nu?

väl spenderad lördag, fastän jag aldrig har hatat kylan så mycket som när jag cyklade dit. och så var det trevligt att få klämma på simon lite, eftersom att han försvinner i 4 veckor till. och ps, 17 dagar kvar till KINAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0