theywillnotcontrolus ; -

SISTA blogginlägget i kina kommer nu. jo alltså, eran dag har egentligen inte börjat, eller så kanske ni just fick lunch, tar en paus mellan lektionerna, taggar inför någon musikarfest ikväll. jag kunde ha varit bitter, men det är jag absolut inte. nu kommer ju det stora avslutet på resan, tågbiljetterna är bokade, väskan är packad, väntan är igång. i helgen blir det både förbidden city, och en 7-timmars promenad på THE GREAT WALL of china.

väntan som sagt, jonatan slog just igång en anime-film som handlar om något slott i skyn om jag fattade rätt, och jag njuter av den sista stunden jag vara uppkopplad till internet. nästa gång vi hörs blir på tisdag nästa vecka, svenska tid.

vet ni, skulle det inte vara hur kul som helst att ni har saknar mig så mycket så ni far ut till flygplatsen på tisdag (22.20) och möter mig med ett stort plakat där det står "Amdy, välkommen hem!", bara för att? och om ni har saknat carro med så anländer hon med samma plan som mig till skell. jag säger det bara, skulle vara lite roligt. annars så ses vi väl någon annan gång.

jag ser fram emot nästa vecka med, jobbar visserligen natt, men simon är hemma på sportlov, och det ska förhoppningsvis bli en massa häng. va ba beredd på det, okej?

ha en kanonhelg, lovers.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh får jag gissa, Laputa - Slottet i himlen? Den såg jag med min syster den är fin (filmen alltså!)Tisdag bokad nu haha! :* PUSS SAKNAR DIG FINIS

2010-02-27 @ 02:47:53
URL: http://herrbertrand.blogg.se/
Postat av: Emma

KOM HEM NU! =)

2010-02-27 @ 13:21:16
Postat av: lillsofiaosv

helt seriöst så blev jag råtaggad på att göra det innan jag kom på att jag har konsert :/

2010-02-27 @ 13:39:18
URL: http://eldarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0