unitedstatesofeurasia ; -

mission completed. det var meningen att jag skulle fylla raderna med något värt, men jag hittade helt enkelt inte ord nog för det. jag går igenom något tungt, som ingen egentligen vet något om eftersom att jag mest håller det för mig själv. oftast tänker jag inte på det, men ibland är det det enda som fyller mitt huvud. men det är inget som stör vardagen, inget som stör.

annars vill jag bara tänka på kina. det är 16 dagar kvar tills jag far till stockholm, och sen vidare i världen. längtan innefattar att komma bort ett tag, vara med om något som utöver det vanliga, något extraordinärt, OCH att spendera tid med någon jag verkligen trivs med. det känns så skönt att planera både utekvällar i suzhou, hemmakvällar med film, vin, en massa skitsnack, samt att se hur läget verkligen är i peking. 16 dagar kvar, nyss var det 65. helt sick. vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0