withwishesthatnevercametrue ; -


alltså en fredag. känner mig så sliten på så många olika sätt. när jag kom hem från jobbet idag så låg ett avi och väntade på mig. jag hade alltså något som visst tillhörde mig på kvantum, och tada, mitt pass är tillbaka, och det säger att jag får vara i kina fram till första maj, av någon anledning, men jag ju tillbaka i sverige första mars ändå.

färglös, sliten och bla denna kväll. taggar imorgon istället, men jag HATAR att vara missnöjd med allt. nej, ska styra upp det här som kallas lugg. kanske gå och lägga sig? ska ändå stämpla in klockan 07.00 med amiri, all you fuckers out there. det ska bli kung. alltid kung att jobba med kungen.

måste förresten anordna ett shoutout till dagens bästa emma. därkring lunch kommer hon intrippandes på jobbet, hennes före detta, för att säga farväl och lämna en makalös paj. det var så fiiint. hoppas ni får det kung i norge! skall följa eran blogg mycket noga och sakna er som aldrig förr.

näe, gosh, grått och tråkigt inlägg, men jag blev ÄNDÅ nöjd. jo gudars, sånt blir jag nöjd över, när jag har uttryckt mig som jag hade tänkt mig. förhandsgranskar säkert tusen gånger innan jag trycker på "spara&publicera". och nu jävlar ska du känna mig lite bättre. gör du det? vavavaVAAAA? chill peace out, hoppas du hälsade pat metheny från mig (du vet vem du är.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0