comingdownlikeanarmageddonflame ; -

jag visste inte riktigt vad jag skulle se fram emot med 2010. det är första året någonsin som inte har varit planerat på något sätt. jag kan göra i princip vad jag vill, söka skola, flytta från stan, leva livet. detta är iallafall det som ligger och hjälper mig att se framåt i tiden och inte bakåt;

  • KINA i februari, kommer bli världens bästa resa?
  • SKIVE FESTIVAL i danmark med bellabop, hon får sitt rammstein och jag får green day igen.
  • EN SOMMAR I SKELL. har ni sett trappan de håller på att bygga vid älven? jag ser oss sitta där många dagar/kvällar, med mitt lilla fondue-set och äta chokladövertäckta jordgubbar.
  • RESA TILL KOS med några fina brudar, om de nu fortfarande är taggade på det?
  • NÅGON SLAGS FLYTT söderut, jag är ändå lite sugen på stockholm. annars vet jag inte.

det jag har klart i mitt sinne är iallafall att jag någon gång ska flytta utomlands, helst till USA, men jag tänkte att det är ingen press att göra det detta år. vi har fortfarande lång tid kvar att leva.

Kommentarer
Postat av: Pys

Trappan får du hoppas blir klar för att kunna sitta där.. För jag är juh nämligen där och härjar :O :p

2010-01-17 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0