haveyouseentheworld? ; -

åh, dålig idag. jag trodde att min umeåvistelse skulle vara kung från början till slut, MEN allting började med att jag inte gick och la mig i tid, så nu har hela min planering blivit fel. äh, jag får prata med sheila och hänga med henne imorgon istället. klockan är två nu och livet ska visst börja. vad ska jag göra? måste nog bege min på stan, kolla hur mycket pengar som finns på mitt konto efter löninsättningen(!) och sen till emsiflems och tillsammans ska vi gotta oss i vad ELIJAH WOOD har att erbjuda. it's our thing y'know. gosh, någon började borra ovanför, jag blir döv.

och ikväll/natt, kan någon smsa, ringa, vadsomhelst och bara säga till mig att jag ska gå och lägga mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0