Iamaloneatacrossrode ; -

det här är ju rent sagt deprimerande att jag ska känna såhär. det är deprimerande att känna att det är för KALLT för att göra något. jag kan fara till carro, och jag kan fara till karro, MEN jag vill inte tvinga ut mamma i kylan för att låta mig köra någonstans, och som sagt, för KALLT för att promenera. det är deprimerande att jag sitter här och känner mig jävligt ensam, då jag lätt kan göra något åt det, men det är FÖR KALLT. h-e-l-v-e-t-e. och det är fredag? kvällen man SKA göra något. kvällen man BÖR göra något. nej, ikväll ska jag inte vara med någon, inte prata med någon, inte bry mig om någon. och kanske till och med gå och lägga mig klockan tio, för "jag hade ju inget bättre för mig".



F.O.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0