Iguesswesharethisendlessautumn ; -

måste bara nämna att när jag pratade med jonatan på skype idag så sa han att han hade införskaffat en liten välkomstpresent till mig när jag anländer. tanken brukar ju vara att man får veta vad det är när man väl anländer, men jag tror nog han var lite för nöjd över den för att hålla det hemligt, för det var ju inte en såååån stor grej om man visste vad det var eller inte.

han har köpt en liveDVD med green day! =D

bäst för honom att den var riktigt billig, men nu ser jag fram emot att vi ska sitta i någon soffan och han ska med egna ögon få beskåda hur till mig jag blir av detta band. finns som inga andra alternativ än att vi ser den. ska förhoppningsvis inte hypa över denna resa i fem veckor framöver, men nog så är det i mina tankar nästan hela tiden. nu ska jag chilla lite mer med alexander rybak. tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Em´

BABY! jag drar till göteborg den 27e. Men bara du kommer före det så ska vi dricka oss fulla på chailatte o mysa! det är svinkallt här ta med varma skor. Puss :)

2010-01-14 @ 22:07:44
URL: http://graceomalley.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0