I'vebeenlyingtoyou ; -

inatt fick jag en sån lust att lyssna på hela american idiot från början till slut. och det gjorde jag. musik blir som bara bättre när det är det enda man fokuserar på och det enda man hör är de små detaljerna som annars bara flyter ihop med helheten. så då kändes det bra. och jag var nöjd. sen lyssnade jag på inspelningar med epsri och försökte hitta mig själv bland alla röster. sen kunde jag sova gott.

det jag har gjort hittills idag är att boka den andra twinrix-sprutan den 10 februari, och klistrat fast "passfotot" på visumansökan. dagens stora bedrift kommer vara att gå till stan, ett försök till motion kan vi kalla det. men jag gillar tanken av att jag kommer ha musik i öronen hela tiden.

hälsningar glada @ callez.

Kommentarer
Postat av: Anna

Weii jag tog bilden! :D Så fina så!

2010-01-19 @ 16:24:08
URL: http://ahstrom91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0