lackofcommonsense ; -

det jag gillar mest med nästa vecka är att jag har så mycket i mina tankar angående den. jag ska träffa emma, spendera all tid som INTE är planerat med henne tänkte jag. sheila ska klippa mitt hår, dvs att en riktig, utbildad frisör ska förhoppningsvis göra något slags underverk på denna kalufs.

sen så kanske höjdpunkten kommer. på tisdag tar min lillebror en buss till umeå efter att han har slutat skolan. när han kommer dit vet jag inte vad vi gör. chillar med pappa lite kanske. själva tanken är iallafall att vi ska sätta min födelsedagspresent i bruk. två biljetter till avatar 3D är bokade, och kanske äter vi något innan också. men kung kung kung. och han har sovmorgon dagen efter, så inga problem blir det.

och eventuellt så ska jag få oskar att se boondock saints, that's my plan.

 

me & ma bro, yo!


Kommentarer
Postat av: jonatan

jag säger ingenting om 3D versionen, kanske var den för awesome att beskrivas i ord, kanske var inte så extraordinär alls. Utvärdering på skype när du sett den iaf =D

2010-01-21 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0