shedrivesbythestation ; -

yr at the end of the road.
y lost all sense of control.
yr thoughts have taken their toll.
the mind breaks the spirit of yr soul.

yr faith walks on broken glass.
the hangover doesn't pass.
nothing's ever built to last,
y'r in ruins.

lay down yr arms,
give up the fight.

jag kastar in handduken. hur du tolkar det vet jag inte. men jag är för bräcklig nu, bräcklig är ordet. jag blir ledsen av att tänka på alla som är för långt borta, de som försvinner snart (ja simon, du kan lätt ta åt dig), över vad jag inte verkar kunna ådstakomma åt mig själv. jag antar att det blir så när man sover för lite och inte är på humör, well fuck me. återkommer imorgon med vad som försigår runtomkring mig etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0