therageandlove,thestoryofmylife ; -


starry nights, city lights coming down over me.
skyscrapers, and stargazers in my head.
are we, we are,
are we, we are
the waiting, unknown.

jag gillar bilder när det ser ut som om att personen verkligen tänker på något. karolina, vad tänker du på här? jag tror det är framtiden, vad du ska göra härnäst, kanske var det till och med det vi pratade om just då.

otroligt oproduktiv dag idag som jag har spenderat med att se paradise hotell, nu är jag 2/3 in i leken. nu anländer den där dalin. herregud. men dagen ska inte bara spenderas framför datorn. klockan sex är det middag hos sofiahed som jag bjöd in mig själv till, och det känns bra att kvällen innehåller sällskap.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fin bild! Tog du den?

2010-01-21 @ 22:20:26
URL: http://ahstrom91.blogg.se/
Postat av: ida

varsågod och tack så himla mycke :*

2010-01-21 @ 22:32:56
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0