wakeupinthemorningfeelinglikewhinehouse ; -

efter många om och men så sitter jag nu här i ett rum hos emmas kusiner. emma själv viner runt i rummet och packar saker i många flyttlådor. själv har jag kammat hem en liten necessär med diverse hudvårdsprodukter som hon inte hade användning av. så nu, vintertorrhet, nu ska du få en smäll på käften. när hon är klar så ska vi slå igång the faculty, en gammal goding med våran favorit, elijah wood!

förövrigt har vi haft ganska roligt mitt i smeten.










och slutligen vill vi säga att



elijah, we love you.

Kommentarer
Postat av: Em´

GUD VAD JAG ÄR SNYGG! jag krockade idag Manda.. såg hela mitt liv med Elijah passera i revy.. Fast det var inte så farligt! But still... tur att du itne var med ;)

2010-01-27 @ 14:24:37
URL: http://graceomalley.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0