weusedtobefriends ; -

jag har ett mående av väl över mig, förstår du? välmående. jag hade varit helt carefree som det inte var så att någon "Pys" har lämnat en kommentar angående ett tidigare inlägg och jag blir så irriterad över att jag visst ska känna denna person som har en IP-adress som jag aldrig har sett förr? please enlighten me.

nu har jag kommit till den tioende låten i den nyligt publicerade spellistan made by trimp. och just det, imorgon är det bara en månad kvar tills jag far till kinaaa!!! helt otroligt. men resten av januari ska jag växla mellan att jobba, vara ledig, jobba, fara till umeå, få mitt hår klippt, jobba och inleda februari med att förmodligen jobba häcken av mig.

en bra lördagkväll.

Kommentarer
Postat av: jonatan

jag gillar det faktum att du säger att jag "publicerat" en playlist, känns sjukt mycket coolare så =E



och så gillar jag ATT DU SNARTKOMMER TILL KINA =DD==D

2010-01-18 @ 08:57:21
URL: http://somehoursahead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0