'ceptIwannaspendmytimewithyoumylove ; -

det är som om att jag är efter med allt som har med mitt liv att göra. nu har jag suttit lite för länge och försökt ladda ner något slags prov-photoshop CS5, och mitt tålamod börjar sina. I dooon't care. någon som har en skiva med ps att låna ut? så därför är dessa bilder helt orörda, av lathet.















man ser hur ljuset dalar för varje bild, och där har ni kanske sanningen. men jag insåg just att jag gillar bilderna hur mycket som helst. det var en sån kväll som borde göras om denna månad. med eller utan vin. och nu är det en sån där söndagkväll som bara är, en paus från verkligheten. och jag är grymt taggad på att gå med stavar, it_will_happen. först; my lovers, let me show U them.


Kommentarer
Postat av: gissa vem ;P

facebooooook!!!

2010-07-11 @ 23:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0