negeteunsarangttuobso ; -

det är många som fyller år idag; min chef, min olivia, min sofia hedlund som är på tok för långt bort egentligen. med gud vad hon verkar leva livet iallafall. smsen vi utbytten denna kväll gjorde mig nästan lite sentimental. jag trodde jag har kommit över att faktiskt sakna folk, men insåg att det skulle äga hur mycket som helst om hon var vid min sida. grattis gumman, du förtjänar det bästa.


vet ni vad som mer fyller år idag? jo, MIN BLOGG. en kväll för tre år sen startaden jag denna. första inlägget såg ut såhär. tre sjuka år har jag haft den, och jag är så otroligt fäst vid den. även om jag och sofia nu har vår egna lilla resblogg startad så kommer denna ändå alltid ligga närmast mitt hjärta. alla mina minnen är på något sätt samlade här.

nu måste jag cykla tillbaka till sara där jag glömde den himla subway-tröjan som är i behov av tvätt inför morgondagen. hur överlever vi i värmen egentligen? ingen jävel vet...

Kommentarer
Postat av: soffe

tack min kära kära kära vän!

jag saknar dig.

2010-07-13 @ 16:33:22
URL: http://sofiahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0