orjustsomethingthatremindedmeof ; -


jag har av någon anledning (se: bella och sara gick upp för att fara till jobbet) varit uppe sen sju imorse. och vad har jag gjort? inget produktivt alls. tanken var att jag skulle ut och gå eller något, men när jag ser solen gassa så orkar_jag_inte. kanske sola? kanske ta en dusch i ett hus där jag egentligen inte bor?

twitter är fortfarande min vän, dock så använder jag den mest bara till att följa, och när jag väl skriver själv så är det  b a r a  för att ge någon slags respons till teh_man. för en timme sen skrev han att det är viktigt att äta. det känns så sjukt att allting är så verkligt, så direkt. twitter är definitivt min vän.

nejnu, en dusch, och sen livet, kanske ta kort på något annat än mig själv, nu när jag verkar ha all tid i världen. wouldn't that rock? ja, att kliva upp klockan sju var absolut en bra idé. denna vecka kommer bli bra om den fortsätter i samma spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0