youhavemademysoulcomplete ; -

en vändning, 180 grader, minst. nu har jag våndats nog i tre dagar på grund av mig själv. det är inte såhär jag vill vara, jag har lust att känna mig vacker, att känna mig frisk, kry och hälsosam inte minst sagt. this is not it. så, efter en timme av stavgång så är jag ändå igång? detta känns bra.

det som också känns häftigt är att när bella skriver "어떻게?" så kan jag läsa ut att det står något i stil med oh-tt-e-h-k-e, vilket betyder "hur? hur kan det vara såhär?" sen när förstod jag ett annat språk än svenska och engelska?

alla borde sova. imorgon är det jag som är amiri igen, det vill säga att jag och sara ÄGER subway fram tills dess att john kommer klockan 10. och sen går det rykten om eventuell roadtrip på onsdag. jag vet inte, men på något sätt så har min lycka vänt till det bättre på bara några timmar. tack gode Gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0